CAVALLS A L’ESCOLA.

L’Adrià és el pare de la Mia i la Yvé i acompanyat per la Maria ens han explicat la seva feina al Club Hípic Conca de Barberà al Jardí dels Francolins.

Molt il•lusionats ens han portat dos ponis, hem vist com són les ferradures, els hi hem donat menjar i també hem observat com els hi tallen les ungles.

Amb molta curiositat i delicadesa els hem muntat i hem après a raspatllar-los i a pentinar-los. Han quedat ben divertits plens de cues i trenetes!

🙌🏼 Família, moltes gràcies per compartir la vostra passió amb els nens i nenes de l’escola.