CANTEM NADALES AL TAC 12

El passat dimecres 4 de desembre, els alumnes de cicle mitjà de l’escola Martí Poch, ens vam desplaçar a la ciutat de Tarragona per realitzar la gravació de dues nadales al canal TAC 12.

Aquest dia plovia, però a les 10h arribarem a Tarragona . Un cop allí vam fer una visita al Mercat Central, on es va poder visitar les diferents parades del mercat i esmorzar. Amb la panxa plena, ens vam desplaçar fins a les instal·lacions del TAC 12 per fer les dues gravacions.

Allí vam coincidir amb més escoles, i els nens començaven a notar una mica els nervis, però després de realitzar diversos exercicis de relaxació i tècnica bucal ja estaven preparats per cantar. Les actuacions van ser esplèndides, ja que tots els alumnes portaven una molt bona preparació per part de la mestra de música. Aquestes festes nadalenques es podran veure i escoltar pel TAC12.

Aquest és el segon curs que l’alumnat d’aquest cicle participa d’aquesta experiència. És una activitat que motiva molt als alumnes per la finalitat que té, sortir a la tele; però al mateix temps comporta potenciar tot un seguit de competències que hi ha implícites: implicar-se en un projecte comú, mostrar respecte i responsabilitat durant tot el procés de creació, compartir, cantar …