JORNADA LÚDICO-ESPORTIVA A SARRAL

Dissabte 14 de desembre hem realitzat la trobada lúdico-esportiva al pavelló de Sarral amb una vuitantena de nens i nenes de les escoles de la nostra comarca.

Alumnes de P-3, P-4, P-5, 1r, 2n, 3r i 4rt han realitzat jocs preesportius de minibàsquet, mini futbol sala, mini atletisme i inflables durant 3 horetes, de les 10 a les 13 hores. Només han descansat 30 minuts per esmorzar i agafar  forces.

Aquestes trobades es realitzen dins del Pla Català Esport a l’Escola, on treballem per la iniciació als esports dels més petitons d’una manera esglaonada i lúdica, tot gaudint de l’esport escolar.