9ª FIRAMÀTIC

Dilluns 30 de novembre, i posant fi al mes matemàtic que cada novembre ens acompanya, l’escola Martí Poch ha celebrat la seva novena Firamàtic 2020, una jornada en que tot l’alumnat han pogut gaudir de diversos jocs matemàtics, adequats al seu nivell, i amb els que han posat en pràctica les seves estratègies i destreses matemàtiques per tal d’aconseguir el repte de cada joc.

Un any més podem dir que la matemàtica i el joc no estan renyits, sinó tot el contrari, a través del joc aprenen tota una sèrie d’habilitats, com ara cognitives i socials  importants per al desenvolupament dels infants.

Al matí ho han dut a la pràctica els alumnes d’educació primària i a la tarda els alumnes d’educació infantil, sempre seguint els protocols covid.

Adéu Màtic, fins l’any que ve!