🍃Fòrum d’Escoles Verdes Conca de Barberà, Alt Camp i Baix Camp

Una representació de l’alumnat de l’escola hem participat al Fòrum d’Escoles Verdes que s’ha celebrat avui al Museu Terra de l’Espluga. ♻️

Delegats/des verdes i acompanyants han participat del “Mercat d’experiències” explicant els projectes globalitzats del curs amb impacte social a través de l’ àlbum il.lustrat “Què en fas d’un problema?” 📙

També han gaudit de sessions de joc relacionades amb la sostenibilitat i estones de posades en comú per explicar-nos els aprenentatges adquirits. 🌏 Segur que iniciarem noves accions de cara el curs vinent!

Ens hi han acompanyat representants dels agents externs que també formen part de les assemblees del comitè verd de l’escola com són l’AFA, l’Ajuntament i el Museu Terra. 🙌🏼

Recordem que alguns dels projectes que sorgeixen dels infants són “Per què és tan car l’oli?”, “Com podem estalviar aigua a l’escola?”, “Qui té cura dels nostres avis i àvies?”, “Perquè els nostres parcs estan tan bruts?”, “Podríem viure sense plàstics?”,”Em fa mal el queixal. Què puc fer?”,  “Quines alternatives de consum sostenible tenim?”, “Com podem consumir de forma responsable?”, “Com ens podem alimentar correctament ?”. L’alumnat treballa per resoldre aquestes preguntes tot pensant en la sostenibilitat, els ODS i la millora del planeta.

Compartint ens enriquim i avancem! ☘️