Curs 2018-19

Galeria d’art

Aquí us deixem una galeria amb les produccions que han fet els nens i les nenes d’infantil a la primera ronda del Taller de Pintura. –> Galeria Esperem que us agradi tant com a nosaltres!

Galeria d’art Llegeix més »

1, 2, 3, Emoció!

Aquest curs, a través de l’Agència de Salut Pública, el cicle d’infantil ens hem afegit al Programa d’educació emocional “1, 2, 3, Emoció!”, programa que es va iniciar el curs passat fent una prova pilot a diferents escoles de Catalunya. L’objectiu general del programa és la promoció de la salut i la prevenció de conductes

1, 2, 3, Emoció! Llegeix més »

Han vingut els Reis !!!

Després de tants dies de vacances, avui a l’entrar a l’escola ens hem trobat una pila de regals i una carta. Els castells ens l’han llegit i, sabeu? la carta era dels Reis! Ens han deixat uns jocs per fer racons matemàtics. Estem molt contents que es recordin de nosaltres!  

Han vingut els Reis !!! Llegeix més »

Esmorzar de Nadal

Sabeu què ha passat? Avui quan hem arribat a l’escola, el Tió ens ha deixat uns paquets… Ai, que ja té ganes de cagar!!! Emocionats els hem obert i, com no, ens ha deixat unes neules i uns torrons. No hem desaprofitat pas l’ocasió i tot infantil hem baixat al menjador a esmorzar plegats i

Esmorzar de Nadal Llegeix més »

Un tastet del Taller de construccions

Endinsant-nos al taller de construccions i observant fins l’últim detall, us apropem a la realitat que es viu a trenta centímetres del terra. Ateneu bé perquè el tema és interessant. Plantegem cinc tipus de material diferent: peces de fusta naturals i de colors tallades, taps de suro, cilindres de cartró i troncs petits naturals. D’aquesta

Un tastet del Taller de construccions Llegeix més »

Sortida a Can Catà -P3

La classe de les Tortugues hem fet la nostra primera excursió! Hem anat al bosc de Can Catà i allà hem pogut jugar amb pals i pedres, caminar, collir castanyes, descobrir un formiguer, abraçar un pi molt i molt alt, veure on es banyen els senglars, tocar la molsa, trepitjar fulles i tirar-les enlaire, amagar-nos

Sortida a Can Catà -P3 Llegeix més »

Sortida a Can Catà P5

La classe dels castells hem anat d’excursió a Can Catà, amb la resta de classes d’infantil. Nosaltres hem anat pel camí de la Font Nova tot descobrint com és el bosc a la tardor. Hem vist arbres diferents i els seus fruits, hem trobat algun bolet, i hem parlat dels animals que hi viuen. Mireu

Sortida a Can Catà P5 Llegeix més »

Ja tenim nom!

Ja fa dies que les classes d’infantil hem triat el nostre nom i ens agradaria compartir-lo amb tots vosaltres. P3: som la clase de les TORTUGUES P4 som la classe dels GEGANTS: P5 som la classe dels CASTELLS: Preparats per investigar?  

Ja tenim nom! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut