MUS-E Intercentres
El dia 14 de juny es va fer la trobada MUS-E Intercentres de Nou Barris. Els nens i nenes de 5è i 6è vam participar en aquesta i van gaudir molt de l’experiència. Aquí us deixem el vídeo perquè ho gaudiu amb tots nosaltres.
MUS-E Intercentres Llegeix més »

