Cicle Superior

Sessió MUS-E amb els avis

Bon dia! El dimecres dia 15 de febrer ens van visitar els avis i àvies d’un casal de gent gran del barri de Canyelles. És el segon curs que fem un activitat amb ells i va ser molt emocionant retrobar-nos ja que la majoria també van venir l’any passat i ens recordàvem els uns dels […]

Sessió MUS-E amb els avis Llegeix més »

Carnaval 2024

El divendres dia 11 de febrer ens hem reunit famílies, alumnes i mestres al pati per celebrar el Carnaval. Després d’un dia ple d’incerteses pel temps, al final hem pogut realitzar la Rua de Carnaval. Aquest any s’ha fet un concurs i s’han atorgat diferents diplomes: La desfilada més divertida per a la classe de

Carnaval 2024 Llegeix més »

Pregó de Carnestoltes 2024

Avui dilluns, després del pati ha arribat el rei Carnestoltes a la nostra escola per convidar-nos a viure una setmana d’alegria i disbauxa. Els nois i noies de 6è van ser els escollits per llegir el seu pregó. Després han animat la festa convidant-nos a ballar a tots i totes. El nostre rei Carnestoltes ja

Pregó de Carnestoltes 2024 Llegeix més »

DENIP 2024

Avui a l’escola  hem celebrat el DENIP (Dia escolar de la No Violència i la Pau). Aquest any hem fet el símbol de la Pau. Els alumnes i les famílies han fet missatges de Pau que han penjat a la valla de l’escola. També hem fet un símbol de la Pau que han omplert de

DENIP 2024 Llegeix més »

6è: L’amic invisible

El dia 18 de desembre, els nois i noies de 6è hem celebrat l’amis invisible.  Ha estat molt divertit perquè havíem d’endevinar qui ens feia el regal per poder obrir-lo. A alguns ens ha costat una mica encertar qui ens feia el regal. Hem compartit una bona estona plegats, entre sorpreses i rialles. I, sobretot,

6è: L’amic invisible Llegeix més »

5è: L’amic invisible

La tarda del dilluns 18 de desembre del 2023, la classe de 5è hem celebrat l’amic invisible. Hem hagut d’esbrinar qui era el nostre amic o amiga invisible. Hem compartit una bona estona plegats, entre sorpreses i rialles. I, sobretot, ens hem mostrat molt agraïts amb els nostres companys i companyes. Bones festes a tothom!

5è: L’amic invisible Llegeix més »

MUS-e: Fem circ a 6è!!!

Benvolgudes famílies! Aquest curs continuem amb el projecte MUS-E i per primera vegada ens ha tocat fer circ amb l’Albert, un pallasso! Aquest primer trimestre hem fer piruetes, malabars, jocs d’equilibri… una passada! Com veieu, ho gaudim moltíssim!

MUS-e: Fem circ a 6è!!! Llegeix més »

6è: Anem a la piscina!

Ei!! Que aquest trimestre hem anat a la piscina!! La veritat és que hem perfeccionat molt la nostra tècnica passant-nos-ho molt bé. El que és nadar ja en sabíem perquè quan fèiem primer vam aprendre’n a la mateixa piscina, quins records!!

6è: Anem a la piscina! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut