Cicle Mitja

Colònies de CM i CS

Els dies 16, 17 i 18 de maig, alguns alumnes de cicle mitjà i cicle superior hem anat de colònies a Platja d’Aro. El centre d’interès dels nois i noies de 3r i 4t ha estat “Els Pirates”. Les principals activitats han estat:  buscar un tresor,  jocs d’aigua,  observar alguns animals marins, snorquel, anar en kaiaks

Colònies de CM i CS Llegeix més »

CM visita el Cim de les Àligues

Els nens i nenes de 3r i 4t hem anat al Cim de les àligues, un centre especialitzat en aus rapinyaires. He pogut veure volar en llibertat alguns exemplars d’aus rapinyaires, com: : el xoriguer i el falcó, el voltor, el duc, l’àguila, l’aligot…i hem observat les diferències entre uns i altres, sobretot pel que

CM visita el Cim de les Àligues Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut