LA XERINOLA HA ARRIBAT

En Carnestoltes, a través de la seva germana Xerinola ha fet arribar les consignes per la setmana vinent.
Dilluns 5 de febrer: Causaràs sensació si vens amb un mitjó de cada color i per sobre el pantaló.
Dimarts 6 de febrer: Una mona de pasqua semblaràs si… Llegeix més»

PORTES OBERTES

Organitzem una jornada de Portes Obertes en què s’oferirà una presentació i una visita al centre durant aproximadament una hora.
La presentació s’adreça a les famílies i es recomana assisitr-hi sense infants.

ARRIBEN ELS PATGES REIALS

Quina sort que tenim. Han vingut a l’escola els patges reials i el carter. Els hi hem donat les cartes. Ens ha agradat molt la seva visita. Entre cançons i cs i ens han repartit caramels.

Quina màgia, estem ben nerviosos!

CANTADA DE NADAL

Tots i totes vam poder gaudir de les diferents cançons que ens van interpretar els nostres infants a diferents espais del poble.
Va ser una cantada molt emocionant, van cantar molt bé, fent molt especial aquest moment. Al final vam cantar tots plegats, pares, mares, avis,… Llegeix més»

MARATÓ DE TV3

Com cada any l’escola ha participat fent manualitats per vendre i així poder fer una aportació a la Marató de Tv3. Amb les aportacions de les famílies i les vendes dels alumnes de 6è
Enguany la nostra aportació ha estat de: 2008€.
Gràcies a tot l’alumnat pels… Llegeix més»

Ja tenim l’hort en marxa

Ja fa uns dies que l’hort de l’escola està en marxa. Alguns avis i àvies han vingut a donar-nos un cop de mà i a donar-nos algunes bones idees de com cuidar-lo.

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Després de fer el recompte de vots la nostra representant de pares i mares al consell escolar serà l’Emma Ferrer Gómez.

Les eleccions del consell escolar per renovar un membre del sector pares i mares es duran a terme el dimecres dia 22 de novembre de… Llegeix més»