Venda números llumeneta – Panera de 6è – 15/12/2021

Ja fa un mes l’alumnat de sisè de primària va començar a vendre números de la llumeneta per al sorteig de la panera del Jacint.

Des d’aleshores la panera s’ha anat omplint amb els productes que ha aportat cada alumne i actualment la llista és ben llarga i tenim una panera que fa molt de goig!

A continuació teniu una llista amb els productes que ha anat portant cada alumne/a de sisè: galetes avellana, bombons Suchard, vi negre, pot olives farcides d’anxova, galetes farcides “rebuenas”, tauleta de xocolata amb llet, bombons fruits del mar, macarrons Gallo, llauna de sardines cuca, pot olives farcides, vinagre de Mòdena, ampolla d’oli verge extra, galetes farcides “rebuenas”, torró de xocolata Suchard, bombons caixa roja, pot olives farcides d’anxova, galetes de xocolata, bombons cacau, musclos escabetx, capsa de trufes, ampolla de vi negre vespral, pot de cigrons, pot de préssec, figura xocolata, polvorons, paté, cava, Fanta taronja, cafè, torró de xocolata, neules xocolata, galetes, olives verdes, vi, panetone, polvorons, bossa barreja, fuet, tonyina, xocolata llet, còctel original, galetes avena, cervesa, torró arròs, préssec almívar, Ferrero Rocher, tres llaunes de tonyina, melmelada de maduixa, pot Nesquik, aceto balsamico modena, pot préssec almívar, pot d’espàrrecs, bossa cacauets, pot xampinyons, xocolata amb llet, llauna gran de tonyina, xocolata blanca, pasta espagueti, olives negres, neules xocolata, Toblerone, escopinyes, panís, pot tomàquet, bombons kit kat, fuet tallat, torró de xocolata, caramels de cafè, tauleta de turró, ampolla de vi, pot de cigrons, paquet de macarrons, cookies, torró dur, mistela, mongetes verdes, vi Bach, cacauets, bombons Raffaello i bombons Kit Kat.

De fet degut a la quantitat de productes que hi ha hem hagut de repartir-los en quatre paneres perquè no ens cabia en una sola. El número guanyador, doncs, s’emportarà les quatre paneres!

Us recordem que els diners recaptats amb aquesta venda de números serviran perquè l’alumnat de sisè es pugui finançar l’assistència a les colònies d’aquest curs.

Com que ja s’apropa el final de trimestre i queden pocs dies per a vendre números hem pensat en fer un últim dia molt especial: aquest dimecres a les 16:15 de la tarda l’alumnat de sisè estarà davant de l’escola per fer una última jornada de venda de números.

Així que si encara no he pogut comprar cap número per a participar en el sorteig de la panera de 6è… dimecres tindreu una última oportunitat!

Veniu-nos a veure i compreu el vostre número!