Vols guanyar una magnífica panera? Participa a la nostra llumeneta!

Aquest curs l’alumnat de sisè de primària anirà de colònies al Camp d’Aprenentatge de Pujalt. Volem acabar l’etapa d’educació primària amb una excursió especial i pensem que la millor manera de fer-ho és amb unes colònies on hi participi tot l’alumnat de sisè. Volem ser-hi totes i tots: no volem que ningú quedi enrera, no volem deixar ningú al marge.

Com que sabem que la situació econòmica actual és complicada per a moltes de les famílies del nostre entorn hem decidit buscar un sistema perquè l’alumnat es pugui finançar aquesta excursió. Aquest sistema és LA LLUMENETA DE L’ESCOLA JACINT VERDAGUER!

Una llumeneta és un sorteig. Amb la llumeneta de l’escola Jacint Verdaguer participes en el sorteig d’una MAGNÍFICA PANERA!
La panera que sortegem és una panera molt especial: els productes que hi trobaràs els porta el mateix alumnat i, com més números es venguin més productes hi haurà a la panera. Així que, si vols que la panera creixi, col·labora comprant números!

Cada casella de la llumeneta val 1€ amb el què jugues a quatre números. El número guanyador anirà en combinació amb el primer premi del Sorteig de la Loteria de Nadal del dimecres dia 22 de desembre de 2021 (En cas que no hi hagués guanyador miraríem el segon premi, el tercer i així successivament).

És molt important que si compres una casella de la llumeneta deixis ben anotat el teu número de telèfon. Així el dia 22 de desembre, després del sorteig, podrem trucar a la persona afortunada.

Durant els propers dies penjarem en aquesta web una primera foto de la panera i la llista dels productes que hi hem posat, i si la panera creix… ho anirem actualitzant!

Cada alumne/a ven caselles de la llumeneta per aconseguir els diners per a ell mateix. Aquests diners es custodiaran des de l’escola i només es podran fer servir per anar a les colònies de sisè.

Amb aquesta activitat pretenem que l’alumnat treballi valors com la constància que requereix aconseguir un objectiu i l’esforç que costa guanyar diners per poder gaudir d’activitats d’oci.
També és una bona manera per a practicar les normes més bàsiques d’educació i respecte vers els adults: si volem vendre la llumeneta, ho hem de fer educadament!

Esperem que sigui una activitat reeixida que ajudi a tenir unes colònies per a tothom i que la puguem dur a terme cada curs!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

A continuació podeu consultar la circular que vam adreçar a les famílies explicant aquesta activitat. Pot ajudar a resoldre alguns dubtes: