Calaix de sastre

Podem definir el calaix de sastre com un conjunt de coses diverses i desordenades, un espai on hi cap de tot i tot hi està barrejat.

Aquell calaix on hi trobàvem fils, vetes, retalls de roba, tisores, agulles, la cinta mètrica i mil elements més.

Aquesta secció de la web és el nostre calaix de sastre: hi recollirem diferent articles, notícies o entrevistes que considerem que poden ser d’interès per a la comunitat educativa de l’escola. (Trobareu la secció al Menú d’inici / L’escola / Calaix de sastre)

Tot i que la informació que hi trobeu estigui relacionada amb diferents temàtiques tindrà un nexe en comú: el món de l’educació. Pedagogia, psicologia, tecnologies de la informació i la comunicació, el món del lleure… tot hi té cabuda si creiem que la reflexió que proposa és interessant.

També volem que, en la mesura que sigui possible, sigui un espai d’intercanvi d’idees. Us convidem, doncs, a enviar-nos els enllaços o les informacions que us agradaria que hi publiquem. Ho recollirem a través de l’adreça de correu electrònic de l’escola (c5004462@xtec.cat), ho valorarem i ho publicarem en aquest espai si ho trobem adient.

Encara no sabem amb quina periodicitat publicarem articles, tampoc sabem si la secció tindrà una llarga continuïtat en el temps. De moment l’encetem amb il·lusió, perquè ens ve de gust fer-ho. Amb l’esperança que sigui una secció estable, que creixi, que sigui de l’interès de tota la comunitat educativa i que ens ajudi a generar debat i reflexió sobre allò que ens apassiona: l’educació dels infants.

Gràcies per l’atenció i la col·laboració: entre tots fem l’escola més gran dia a dia!