Activitats últims dies 1r trimestre

Ja s’apropen les festes de Nadal i per això volem compartir amb vosaltres les activitats que tenim preparades a l’escola per als propers dies:

• DECOREM L’ESCOLA: A partir del dia 13 de desembre, deixarem l’escola ben guarnida i ben bonica amb les manualitats dels nostres alumnes, per celebrar les festes de Nadal!
    • TROBEM EL TIÓ: El dilluns 13 de desembre, els alumnes de P3 troben el tió al pati. (És sorpresa!) A partir de dimarts tots els infants d’Educació Infantil i Cicle Inicial li podran portar menjar.
    • CONTACONTES A INFANTIL: El dia 14 de desembre, l’Editorial Santillana ens facilita l’actuació d’un conta contes per als alumnes d’Educació Infantil. Farà gaudir de la lectura i el teatre als més petits de l’escola.
    • ENGLISH AFTERNOON: La tarda del dia 17 de desembre, tota l’escola parlarà en anglès! Cantarem nadales i jugarem a jocs tot parlant la llengua anglesa.
    • CAGUEM EL TIÓ: El dia 20 de desembre els alumnes d’Educació Infantil i el dia 21 els de Cicle Inicial cagaran el tió!
    • EL PATGE KILIM: El dia 21 de desembre arriba el PATGE KILIM a recollir les cartes que han fet a l’escola els alumnes d’educació infantil.
    • CANTADA DE NADALES AL CARRER: El dia 22 de desembre farem una petita cantada de nadales. Recordeu que aquest dia és de jornada intensiva. Els horaris per aquesta jornada són els següents:
        • Horari 1 (P5, 3r i 6è): 8:40 – 12:40
        • Horari 2 (P4, 2n i 5è): 8:50 – 12:50
        • Horari 3 (P3, 1r i 4t): 9:00 – 13:00

Aprofitem l’ocasió per desitjar-vos unes bones festes,