Veus de veïns maig 2019

El dijous dia 23 d’aquest mes de maig, els alumnes de 3r a la Veu de Veïns; una trobada per compartir aprenentatges i fer vincles entre les escoles i instituts dels municipis de Cabrera i Vilassar a través de la música. En definitiva, fer poble i gaudir cantant i interactuant amb els altres infants.

Els alumnes de l’Escola del Mar han ofert la interpretació d’“El Geògraf”, una divertida cançó a ritme de “txa-txa-txa” extreta de la cantata “El Petit Príncep” amb música de Ricard Gimeno i lletra de Jordi Enjuanes-Mas, que es va treballar en el marc del projecte d’escola al voltant d’aquest clàssic de la literatura.

Els alumnes ho han viscut amb molt entusiasme, han gaudit cantant i escoltant les propostes musicals dels altres centres educatius.

Visca la música!