Sortida al rocòdrom

Fa unes setmanes els alumnes de cinquè vam anar al rocòdrom del Piri, a Vilassar de Mar. Ens vam distribuir en grups de 12 o 13 alumnes. Primer de tot el monitor ens va fer una petita xerrada introduint aquest esport. Tot seguit vam passar a fer exercicis d’escalfament i estiraments dels principals músculs que hi participen. Finalment, la resta del temps vam dedicar-ho a escalar. Vam fer una sèrie de jocs tradicionals, però modificats per tal de poder realitzar-los al rocòdrom. Aquests van ser la peste alta, el mocador i buscar tresors, que estaven amagats per les preses. Va ser molt divertit i interessant.

Cliqueu les fotografies