La verema

Com ja sabeu, els alumnes de P5 vam iniciar el centre d’interès “La verema” amb la sortida al Xaragall. A partir d’aquí, a l’escola hem seguit aprofundint en el tema.

Algunes de les activitats que hem realitzat, han estat les que us mostrarem a continuació: presentació del raïm blanc i del negre, seguir i crear seriacions amb els grans de raïm, relacionar quantitat-grafia, pintar amb els colors del raïm, aprendre alguna endevinalla, escoltar la cançó de la vinya, experimentar i descobrir què hi ha dins de cada gra, les parts del raïm i del cep, les panses… un munt d’activitats ens han ajudat a ser experts en aquest tema. Mireu quines imatges!

Cliqueu a la imatge

cep