Jocs a la platja

El passat divendres dia 3 de juny els alumnes de tercer vam anar a fer una activitat lúdica a la platja de Premià de Mar. Primer de tot, les mestres van formar grups  de 10-11 alumnes  i ens van explicar el funcionament de l’activitat. Aquesta consistia en  anar passant per cinc jocs diferents, que eren: “Matar conills”, “Relleus de castells de sorra”, “El mocador”, “La recerca del tresor” i “Pales i freesbes”. La durada aproximada de cada joc era de 10 minuts i, entre joc i joc, ens podíem anar a refrescar! Ho vam passar superbé!!

Cliqueu les fotografies