Inauguració dels II Jocs Olímpics de l’Escola del Mar

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els nostres JJOO han començat amb la desfilada dels atletes, l’encesa de la flama, els relleus per portar-la fins al peveter i l’encesa d’aquest, el jurament olímpic i la benvinguda a tothom en els diferents idiomes que parlen els nostres alumnes. De la mateixa manera que fa gairebé 3000 anys, el sol, reflectit al mirall que sostenia una sacerdotessa d’Hera, ha encès la torxa. El peveter l’esperava al final del camí dels sis portadors. Els nostres atletes, tots els alumnes de l’escola, han participat amb molt d’interès a tota la cerimònia, els més petits de la mà dels més grans.
Ha estat molt bonic, tot plegat!