ENS HA ENCANTAT FER CIRC!!!

Dimarts 6 de novembre els alumnes  de 6è vam fer una activitat molt guai. Dos nois molt simpàtics  i divertits ens van muntar moltes activitats de circ al pati de l’escola.

Després d’explicar-nos què havíem de fer  i d’ensenyar-nos com  es feien les diferents activitats,  ens vam posar a practicar lliurement allò que ens agradava més. Teníem cordes d’equilibri, pilotes gegants, monocicles, patinets…per fer equilibris. També vam fer servir diàbolos , plats xinesos  i pals del diable. Molts vam descobrir que tot això se’ns dóna molt bé.

Al final de tot vam poder fer preguntes als dos nois del circ i descobrir que un d’ells havia treballat  en un circ internacional i havia viscut durant molt de temps en una caravana. Què interessant!