Els alumnes de 4t fan de locutors!

El passat dimecres 10 de maig alguns alumnes de 4t i alguns alumnes de l’escola d’adults de Vilassar de Mar van anar al local de Ràdio Vilassar de Mar. Van ser els protagonistes d’una entrevista sobre el Projecte que han fet conjuntament anomenat “Lletra a lletra. Llibres en mans de dones” que han dut a terme durant tot el curs. Els alumnes de 4t de l’Escola del Mar han treballat Joana Raspall i els alumnes de l’Escola d’Adults han treballat Mercè Rodoreda. Després de l’entrevista tots ells van ser els encarregats de gravar la falca de ràdio on es recorda a tothom que el divendres 19 de maig a dos quarts de quatre de la tarda a la Biblioteca Municipal Ernest Lluch serà el dia en que tota la feina feta sortirà a la llum.

Cliqueu la fotografia

IMG_8681 (1)

Escolteu l’ Entrevista projecte “lletra a lletra”