El treball per racons a CM

Els grups de cicle mitjà dediquem una sessió a la setmana a treballar per racons.

El treball per racons ens permet donar resposta a la diversitat de l’aula i una atenció més personalitzada, donat que són sessions que compten amb un altre docent de reforç. Els alumnes es distribueixen en petits grups i realitzen activitats simultànies de forma autònoma.

Aquest trimestre treballarem en activitats de matemàtiques i de llengua catalana. Els racons ens permeten treballar d’una manera més autònoma i flexible, on el protagonisme recau en l’alumne, donat que participa activament en els seu aprenentatge: decideix, ajuda, conversa i aprèn dels seus errors. Tot plegat es tradueix alhora en un guany de seguretat i confiança.

Clicar la imatge per veure l’àlbum