Cicle inicial participa en el projecte: Vila Educadora

Els nens i nenes de cicle inicial estem treballant el nostre entorn: el barri i el nostre poble.

Els alumnes de 1r  han fet fotografies “amb ulls de nen”. Des de la vessant de l’observació amb una mirada estètica. També els de 2n han dibuixat i pintat els edificis més significatius de Vilassar.

Amb aquests treballs farem un resum del que hem aprés sobre uns plafons i cada centre educatiu de Vilassar de Mar hi participa a través d’aquests murals.

El 26 de gener van visitar-nos amb els seus plafons la llar d’infants “El petit somni”. Conjuntament vam rebre  també el treball  realitzat  de l’escola “Els Alocs” i de l’Institut “Vilatzara”.

Quan acabem la nostra feina els portarem tots a exposar al “IES Pere Ribot”.

Ja us anirem informant!

Cliqueu a la imatge