Ballada Sardatic

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquest diumenge passat vàrem fer la ballada que ha posat punt i final al projecte Sardatic. Ens vam trobar les escoles de la nostra zona:  Vaixell Burriac, Presentació,  Mas Maria (Cabrils) i Sant Feliu (Cabrera de Mar), Santíssima Trinitat (Badalona) i la nostra escola per a ballar la sardana que ens han composat expressament per aquest projecte. Tots els nens i nenes ho van fer molt bé i, tot i els nervis inicials, el resultat va estar molt lluït. Els nostres alumnes van poder veure l’ambient d’un diumenge de sardanes a la plaça de la vila. Per acabar van gaudir d’un petit pica-pica ofert pels amics de la sardana de Vilassar de Mar.

A continuació podeu veure diferents fotografies i vídeos que mostren l’experiència d’aquesta especial diada.