Recull d’imatges d’algunes activitats d’anglès

Aquí hi trobareu uns petits video-muntatges on s’han recollit algunes fotos de les activitats que realitza l’alumnat a les classes d’anglès. Hi trobareu imatges de les classes de P5, 3r, 4t, CLIL 3r i CLIL 4t. Segur que a tots ells els agradarà molt compartir-ho amb les famílies i explicar amb més detall el que han fet!

De 3r i 4t, veureu com han treballat. Per conèixer i aprendre millor una llengua s’ha de conèixer la seva cultura. Què millor que celebrar algunes de les festes populars i tradicionals dels països de parla anglesa. Aquest curs hem celebrat Halloween i Christmas. Per Halloween a 3r van preparar un “Spider Snack” i a 4t un “Broom stick Snack” que se’n van llepar els dits! Per Christmas van escriure Felicitacions de Nadal per a les famílies!

El CLIL a l’escola el treballem de manera experimental i manipulativa, també disposem de l’aula Moodle on hi tenim els recursos TIC per ampliar i repassar els continguts treballats. Ens ho passem molt bé!

Clica la imatge per veure l’àlbum