Llibres digitals per a tothom (3)

Avui l’editorial Barcanova ens ofereix un llibre per cicle superior. Es tracta de La Balada dels Unicorns. És un llibre d’aventures que quan comenci no podràs deixar de llegir per saber com la inventora Àgata McLeod resol el misteri d’aquesta història.

LA BALADA DELS UNICORNS

L’Escola d’Artefactes i Oficis acull, en el Londres victorià, els joves més brillants. Són capaços de crear cases motoritzades, barrets voladors i un munt de ginys. L’Àgata McLeod és una jove inventora i una de les millors alumnes, però hi ha moltes coses que desconeix de la institució i del seu passat.

I hi ha un assassí que roba l’ànima de les seves víctimes amb un artefacte.