L’illa del tresor

Com cada any, dins les activitats d’animació lectora, la biblioteca de l’escola proposa tot un seguit d’activitats per conèixer a un autor i la seva obra. Aquest curs, es commemora el 125 aniversari de la mort de Robert Louis Stevenson, l’autor ‘L’Illa del tresor’.

Durant el mes de febrer es realitzaran lectures de diferents adaptacions de la seva obra “L’illa del tresor”, es veuran  produccions audiovisuals, s’aprendran cançons de pirates, es treballarà la biografia de l’autor, es treballaran els mapes i es faran curses d’orientació, s’aprendrà vocabulari en anglès de l’obra original i molt més. Ah! i per acabar de rematar, per Carnaval l’Escola del Mar es convertirà en una gran família pirata.

També podreu visitar la taula monotemàtica a l’entrada de la biblioteca de l’escola.