Laboratori de lectura “L’Illa del tresor”

La biblioteca de l’escola ens ha preparat un laboratori de lectura sobre el llibre que hem llegit fa  no pas gaire, L’Illa del tresor. L’alumnat de primer a quart ha visitat la biblioteca i ha pogut saber més coses sobre l’autor i els pirates. Han localitzat Escòcia en un mapa, han discriminat i ordenat en el temps fets, llibres i maneres de fer. Han conversat sobre com seria la vida dalt d’un vaixell en el passat. Han jugat a etiquetar personatges o a ordenar imatges de les escenes de la història. Han descobert com escrivia en Robert Louis Stevenson i com es va inspirar per escriure la seva història.

En acabar l’activitat tots els alumnes han acceptat el repte de dibuixar el mapa de la seva pròpia illa del tresor, igual que va fer el fill de Stevenson, fet que el va portar a escriure aquesta novel·la mundialment coneguda.