Els nostres llibres i contes ens parlen de PAU

Qui no coneix algun company una mica pinxo? o un company que el veiem diferent? Qui ha tingut ganes d’estabornir algú perquè cada dia li prenen l’entrepà? O es sent neguitós i té por perquè coneix un secret i l’han amenaçat que no ho expliqui a ningú?

A la Biblioteca de l’escola ha arribat la maleta de la Pau plena de llibres i contes que ens parlen de com podem començar a construir la Pau des de l’escola.

Els trobareu a la taula monogràfica de l’entrada, us ajudaran a parlar i reflexionar sobre la diversitat, sobre com resolem els conflictes, sobre les mentides, els secrets, l’amistat…

Clica l’enllaç per veure l’album