Des de la Biblioteca donem la benvinguda a la tardor.

Avui comença la tardor.

La tardor és època de passejades per muntanyes i boscos plens de fulles seques. Molts fruits estan en el seu punt òptim i els animals es preparen pel fred de l’hivern tot emmagatzemant el seu menjar

Aviat arribarà la pluja i el fred. Els dies s’escurçaran i les nits seran més llargues. També és època de tornar a l’escola, de preparar la festa de la Castanyada o si t’agrada més la de Halloween.

Per celebrar que la tardor ja és aquí et proposem que visitis la web de la biblioteca virtual de la Diputació de Barcelona GENIUS. Allà trobaràs una selecció de recomanacions i novetats per poder triar les teves lectures, propostes de cuina, per passejar pel bosc i també informació sobre els bolets .

La biblioteca de l’Escola del Mar us vol desitjar una tardor plena de lectures que us facin volar com les fulles que cauen i us escalfin el cor, com la roba d’abric que comencem a treure de l’armari.

Per començar us deixem un tast de poemes de la tardor per a xics i grans.

Us desitgem una bona tardor!