Aquest Nadal la Núria Felipe s’ha jubilat!

La Núria ha format part de l’Escola del Mar des del començament. Ha vist passar pràcticament tots els nens i nenes, pares i mares, tots els i les mestres i, fins i tot els avis i les àvies, sempre amb un somriure i una paraula amable. Ha estat una de les persones responsables del servei de menjador i ha col·laborat amb l’AMIPA en les activitats extraescolars i amb els serveis d’acollida i de permanències. També ha col·laborat en moltes de les activitats que des de l’escola s’han anat fent al llarg d’aquests molts anys.
No cal dir que la trobarem a faltar però tots en guardarem un gran record!

Cliqueu la foto per veure l'àlbum fotogràfic

img_0723-1

1 comentari