Portada

P3 fem broquetes de fruita

Seguim fent activitats relacionades amb els hàbits saludables. Tenint coneixement de la piràmide d’alimentació, sabem que la fruita és molt important per a cuidar-nos, per aquest motiu, hem fet unes broquetes de fruita molt bones. Hi hem punxat plàtan, poma i taronja. Mireu quina delícia! Cliqueu a la imatge

P3 fem broquetes de fruita Llegeix més »

Jocs dels nostres avis

A la classe d’educació física i, dins del projecte del nostre passat recent, hem realitzat una classe dedicada als jocs que jugaven els nostres avis. Ens ho hem passat molt divertit jugant a diferents jocs tradicionals com el mocador,  “peus quiets!”, estirar la corda,  la gallineta cega,etc; així com també saltant a corda i  fent

Jocs dels nostres avis Llegeix més »

P5B ha fet el projecte dels pingüins

Som la classe dels pingüins i per fi hem començat a aprofundir en el tema! Partint dels nostres coneixements sobre aquests animals, hem començat a buscar informació sobre preguntes concretes que nosaltres mateixos hem proposat. Seguidament hem exposat davant del gran grup tot allò que havíem trobat. Durant aquestes setmanes hem gaudit fent activitats de

P5B ha fet el projecte dels pingüins Llegeix més »

Judo a l’escola

Com cada curs, els alumnes de tercer van practicar una sessió de judo a l’escola impartida per un professor titulat en aquesta disciplina. Van realitzar diferents jocs adaptats a aquest esport i exercicis d’iniciació a les diferents tècniques. 3è B Cliqueu la foto 3è A Cliqueu la foto

Judo a l’escola Llegeix més »

P3 Visita a La Granja

Els infants de P3 hem anat a visitar la granja. Allà hem fet de grangers i hem vist que tenen molta feina! Hem anat a donar biberons a les cabretes, hem anat a buscar menjar per les vaques i les hem alimentat i munyit. També hem estat jugant amb els conills i els porcs, hem

P3 Visita a La Granja Llegeix més »

P5 va a l’Aquarium

Com ja sabeu hem anat d’excursió a l’Aquarium. Després de veure les meravelloses exposicions, vídeos, fotografies, informacions vàries… hem pogut veure en persona taurons i pingüins. Són impressionants! També hem vist una obra teatral anomenada “Viatge al país de Marmarà”, ens hem quedat bocabadats. Finalment hem anat a dinar al parc i hem jugat una

P5 va a l’Aquarium Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut