Portada

Sortida al rocòdrom

Fa unes setmanes els alumnes de cinquè vam anar al rocòdrom del Piri, a Vilassar de Mar. Ens vam distribuir en grups de 12 o 13 alumnes. Primer de tot el monitor ens va fer una petita xerrada introduint aquest esport. Tot seguit vam passar a fer exercicis d’escalfament i estiraments dels principals músculs que […]

Sortida al rocòdrom Llegeix més »

Sortida a Cardona

Els alumnes de 4t han anat a visitar la Muntanya de Sal de Cardona. Encara que el viatge és llarg, val la pena conèixer aquest lloc tan singular. Els ha agradat molt i han mostrat molt interès pels diferents tipus de sal, per l’ofici dels miners, per la maquinària que els feia baixar a la

Sortida a Cardona Llegeix més »

Sortida d’Atletisme 4t

El passat dia 24 de maig els alumnes de 4t vam anar a fer atletisme a les pistes de Mataró. L’activitat estava estructurada en diferents estacions amb un monitor cadascuna, Ens van ensenyar la tècnica i vam fer pràctica de velocitat, salt de llargada, tanques, marxa, pes i javelina. I, finalment, entre les tres escoles

Sortida d’Atletisme 4t Llegeix més »

Sardatic 2017

El diumenge, dia 21 de maig, per tercer any consecutiu, un grup de nens i nenes de 4t va anar a la Plaça de l’Ajuntament per participar a la ballada de dansa tradicional i de sardanes anomenada SardaTIC. La sardana, escrita especialment per l’ocasió, va ser Un drac ben panxo. La ballada va ser tot

Sardatic 2017 Llegeix més »

P5 i les plantes aromàtiques

Vam començar amb una conversa oberta sobre les plantes: què són?, per a què serveixen?, com són?, què necessiten?, tenen nom?… Teníem molts coneixements previs però sempre podem continuar aprenent, és a per aquest motiu que hem fet diverses activitats relacionades amb les plantes, més concretament, les plantes aromàtiques. Hem creat el nostre racó, les

P5 i les plantes aromàtiques Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut