Jocs a la platja
El passat divendres dia 3 de juny els alumnes de tercer vam anar a fer una activitat lúdica a la platja de Premià de Mar. Primer de tot, les mestres van formar grups de 10-11 alumnes i ens van explicar el funcionament de l’activitat. Aquesta consistia en anar passant per cinc jocs diferents, que eren: […]
Jocs a la platja Llegeix més »












