Guanyadors del Certàmen Lectura en Veu Alta

Com ja sabeu, des de l’escola vam participar en el XVII Certamen de lectura en veu alta, organitzat pel Grup Enciclopèdia i el Departament d’Educació.

Us informem que l’alumne Roger Íñiguez Fernández ha passat a la següent fase, la Final Territorial. Moltes felicitats, Roger, estem molt contentes i contents!!!

Des del Centre de Recursos han preparat un obsequi tant per l’Arlet Domingo com al Roger Íñiguez.

Moltes gràcies a tots els i les alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior. Des de l’escola et desitgem tota la sort i que hi posis tantes ganes com ho has fet fins ara, Roger, per la final!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *