Convocatòria ajuts de menjador escolar curs 2020-2021

En relació als ajuts individuals de menjador per al curs 2020-2021, us informem que el període de presentació de sol·licituds és del 17 de juny al 17 de juliol de 2020, ambdós inclosos. Un procés que enguany, a causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19, el Consell Comarcal del Segrià no farà atenció presencial.

És per aquest motiu, que es promou la tramitació de sol·licituds per via telemàtica i, de manera excepcional, hi haurà uns dies específics que l’escola farà la recollida de sol·licituds en suport paper per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació per internet:

• Del 17 de juny al 17 juliol de 2020: presentació de sol·licituds de beques menjador per via telemàtica.
  • Del 6 al 10 de juliol de 2020: recollida de sol·licituds de beques menjador en suport paper, a través de la bústia que hi ha a l’exterior de l’escola.

Si teniu qualsevol dubte o problema a l’hora de realitzar la presentació, podeu contactar amb l’àrea d’ensenyament del Consell Comarcal del Segrià: