Tertúlies a la ràdio
22/01/25
Els nens i nenes de 6è han tornat a realitzar l’activitat Tertúlies a la ràdio.
Podeu escoltar la “tertúlia intergeneracional” sobre els canvis en els anys en diferents àmbits en el següent enllaç:
clica aquí

Els nens i nenes de 6è han tornat a realitzar l’activitat Tertúlies a la ràdio.
Podeu escoltar la “tertúlia intergeneracional” sobre els canvis en els anys en diferents àmbits en el següent enllaç:
clica aquí

Els nens i nenes de primer han estat els encarregats d’escollir el timbre musical de les entrades i sortides del mes de gener:
1a setmana:
– Entrada: “Voy a ser el rey león” BSO Rey león
– Sortida: “The lion sleeps tonight” BSO Rey León
2a setmana:
-Entrada: “Sky full of… Llegeix més»

Al primer trimestre d’aquest curs escolar, seguint el pla d’educació digital del Departament d’Educació,
es van instal·lar 19 panells interactius a l’escola.
clica aquí
Al desembre alguns nens i nenes de Cicle Mitjà van anar a Alpicat ràdio a llegir contes i també a desitjar-nos benaurances per aquest 2025. Ho podreu escoltar aquí: notícia Alpicat ràdio.
Moltes gràcies Alpicat ràdio per a convidar-nos!!
L’alumna de sisè de Primària Abril Pedrós ha estat la guanyadora del concurs de la postal de Nadal organitzat per l’Ajuntament d’Alpicat.
El dibuix de l’Abril serà la imatge de la felicitació nadalenca del municipi aquest any.
L’Escola Doctor Serés la felicitem. Enhorabona Abril i gràcies a… Llegeix més»
El passat dissabte 7 de desembre, una representació de l’Escola Doctor Serés vam participar en la inauguració del nou pavelló polivalent del Parc del Graó. L’acte va comptar també amb la presència dels clubs esportius locals, representants de l’Ajuntament i el President del Parlament de… Llegeix més»

El passat dimecres 22 de novembre vam celebrar la Jornada Musical a l’escola.
Durant el matí vam realitzar diferents activitats musicals (concerts de famílies, audicions d’alumnes, contes musicals, activitat de bandes sonores…) i per la tarda vam gaudir i ballar amb l’actuació d’un grup musical.
Moltes gràcies… Llegeix més»

Els nens i nenes de 6è continuen realitzant l’activitat Tertúlies a la ràdio.
Podeu escoltar la tertúlia sobre temps d’oci, d’ahir i avui en el següent enllaç:
clica aquí

Els nens i nenes d’I3 han estat els encarregats d’escollir el timbre musical de les entrades i sortides del mes de desembre:
1a setmana:
– Entrada: Hazme un muñeco de nieve. BSO Frozen
– Sortida: Avatar
2a setmana:
-Entrada: BSO Vaiana
-Sortida: Cuento de Navidad
3a setmana:
-Entrada: BSO El robot salvaje
-Sortida: BSO… Llegeix més»
