Berenar solidari
12/03/25
El passat 14 de febrer vam fer un berenar solidari de coca i xocolata a l’escola. L’AFA, Oldimar i l’escola vam col·laborar per tal de recaptar diners per AFANOC. Us agraïm molt la vostra implicació!
Informació d’AFANOC, clica aquí








