TRAÇACOVID

Consulta quina és la situació en el centre escolar dels teus fills.

Quants positius per coronavirus hi ha al centre escolar dels teus fills? S’hi han hagut de confinar grups? I el professorat, com va de recursos disponibles? Aquestes són algunes de les dades que es poden consultar en el portal web obert Traçacovid, actualitzat diàriament pel Departament d’Educació.

L’espai ofereix dades individualitzades de cada centre en concret i actualitza automàticament la informació. S’hi pot consultar: l’estat de l’escola (oberta o tancada), quants grups confinats hi ha, el total de persones confinades (també si són alumnes, professors o personal extern), el total de casos positius per la Covid-19 (també si són alumnes, professors o personal extern) i quina és la situació en les escoles, instituts i llars d’infants de l’entorn més proper.