Juguem a expressar les nostres emocions

Durant aquests dies els nens i les nenes de primària han gaudit d’un taller organitzat per l’AMPA Dolors Almeda basat en l’expressió de les emocions  a través del joc i conduït per tres professionals de l’equip de coaches del grup CIEF.

L’objectiu principal de les sessions és treballar l’autoconeixement, és a dir, aprendre a identificar les emocions i a expressar els seus estats d’ànim. La base de totes les activitats és el joc, per això, els recursos emprats als tallers són disciplines artístiques amb què els infants experimenten un viatge acuradament filat per activar i cohesionar el grup d’una manera lúdica, senzilla i divertida.

El taller consta d’unes dinàmiques lúdiques i uns exercicis de teatralització i  d’expressió corporal  on els infants comparteixen i s’expressen amb l’ús de materials reciclats que transformen en eines d’expressió emocional.

   

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>