Darrer dia a Cala Montjoi

Les colònies de 6è ja s’estan acabant ;-(

Aquesta nit han dormit molt bé i han descansat força després d’un dia tan intens. Ja han fet les maletes i han deixat els bungalous ben endreçats. Ara estan fent una excursió vora la costa rocosa de la cala, un taller de nusos, un de coreografia i un altre d’escalada al rocòdrom, tot aprofitant les darreres hores en aquest entorn de natura tan especial.

A les 15:15 h agafarem el vaixell i començarem el viatge de tornada. Us avisarem per Telegram de  l’hora aproximada d’arribada a Cornellà.  Fins aviat!!

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>