Teatre musical

La companyia de teatre @jumpingduckstheatre 🎭 ha vingut a la nostra escola a representar una obra musical en anglès de Billy Elliot 👦🏻.

En aquest espectacle els nens i les nenes han acompanyat el Billy en el seu viatge per descobrir la seva veritable passió, la dansa 🕺🏻, i alhora, per veure les seves dificultats per expressar lliurement allò que li agrada, sense por a ser menystingut per la resta d’amigues i amics.

Al llarg de la representació, els infants han pogut interactuar parlant en anglès i, han finalitzat l’obra ballant 👩🏽‍🤝‍👨🏾🎵. El Pau, que era l’actor i ballarí, els ha ensenyat algun pas de dansa clàssica 🩰.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>