Concert de Nadal 2018

Nadal ja és aquí i com cada curs hem gaudit d’un concert de música amb nadales i boniques cançons plenes d’amor i d’emocions. Tots els alumnes de l’escola han cantat, acompanyats d’uns excel·lents músics, i han recitat un bonic poema. A més, els alumnes de sisè, que han estat els presentadors de l’acte, ens han emocionat amb unes extraordinàries melodies que han tocat amb la flauta. 

Moltíssimes gràcies a totes les mares i pares que han transformat el gimnàs en un veritable auditori.

Aquí us deixem algunes fotos i properament us facilitarem els vídeos de totes les actuacions!

FOTOS 1r 2n 3r

FOTOS 4t 5è 6è

FOTOS E.INFANTIL

2 comentaris a “Concert de Nadal 2018”

  1. Aquest ha estat l’últim concert de nadal que gaudirem i no recordo cap en què no m’hagi emocionat, però sens dubte aquest ha estat el més emotiu. Tenim grans profes en aquesta escola i una d’elles és Paqui. Gràcies!!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut