Tardes en família

Durant aquest trimestre, els alumnes de primer han inaugurat les tardes en família. Els divendres a la tarda, s’ha reservat un espai perquè les famílies puguin venir a compartir una estona a la classe amb la seva filla o el seu fill  participant d’una dinàmica amb tot el grup classe. A primer A, han rebut la visita de la mare de la Neus, que va explicar un conte, Les paraules dolces. Ens va fer reflexionar sobre la necessitat d’explicar les coses que ens passen i la importància de compartir les nostres emocions, tot i que de vegades els adults tenen pressa i no els hi poden expressar. Després vam fer cors amb els sentiments que ens va fer sentir el conte i ens els vam emportar a casa per compartir-ho amb les famílies. A primer B, el pare del Yago i les mares de l’Abril P, la Noor, la Tigist, l’Alèxia, el Mario, la Irene i l’Arturo van participar en una tarda de jocs de taula descobrint el “doble beach”, l'”Unno”, el “tocat i enfonsat”, el “parxís”, el “dòmino”, les “dames” i l'”Oca”. Aquesta iniciativa permet a les famílies gaudir d’una tarda a l’aula, conèixer els companys i companyes de la classe i crear nous vincles entre escola i família.