A.1.Diagnosi

Després d’analitzar els resultats de les enquestes realitzades tant a les famílies del centre, com del claustre, podem extreure conclusions següents:

Pel que fa a les famílies:

• Més del 85% de les famílies segueix les xarxes socials del centre.
  • El 73% de les famílies es comunica amb el tutor o tutora mitjançant el mail.
  • El 100% de les persones que han respost l’enquesta reben informació periòdica del centre mitjançant el whattsapp i al 95% els sembla molt o força útil.
  • El 89,9% troben que la informació de la web és clara, ordenada i està actualitzada.
  • La majoria de les famílies utilitza el mòbil per accedir a la web de l’escola.
  • El 68% de les famílies coneixen els recursos tecnològics que utilitzem a l’aula.
  • El 95% considera que la resposta de l’escola, mitjançant mail o whattsapp, davant d’una consulta és ràpida.
  • Més del 30% de les famílies estaria interessada en fer una formació al centre sobre la seguretat a la xarxa.

Pel que fa al claustre

• La majoria del claustre sap realitzar tasques a nivell usuari com ara treballar amb processadors de text, presentacions multimedia, Arasaac, o les funcions bàsiques de l’espai Google Suite.
  • Els punts febles, com ara la protecció de dades i els drets d’imatge, els treballarem en la formació interna de centre (FIC) que començarem el curs vinent.