Material escolar

El material escolar dels nostres alumnes es gestiona de forma col·lectiva, ja que l’alumnat comparteix el material que proporciona l’escola i el comparteix.

Les famílies de forma trimestral abonen la quota de material escolar i sortides. Aquesta quota inclou totes aquelles activitats i sortides que fan els i les alumnes fora del centre escolar durant tot el curs i la compra d’aquell material que s’utilitza a les classes més específic i que és la pròpia escola que el facilita a l’alumnat.

L’agenda: és una eina de treball fonamental a l’escola. Ajuda a organitzar-se i a planificar les tasques escolars. Potencia la responsabilitat i l’autonomia i permet disposar d’informacions per tenir una bona comunicació entre la família i l’escola. Cal que els alumnes la portin sempre. Aconsellem que ajudeu als vostres fills/es a entrenar-se per al seu bon ús. Recordeu que és necessari actualitzar les dades personals que figuren a la primera pàgina. Cal tenir l’agenda personalitzada de l’escola que donem als alumnes a inici de curs.

Roba: és important que l’alumnat vingui a l’escola amb roba còmoda i adient a l’activitat que es desenvoluparà. Tota la roba haurà d’estar marcada amb el nom i cognom de l’alumne.

Roba esportiva: l’ús del xandall o roba d’esport és obligatori durant les classes d’Educació Física. Els alumnes que fan educació física han de portar roba de recanvi i estris de dutxa (tovallola, xancletes, pinta i sabó). Els alumnes que fan psicomotricitat han de portar mitjons gruixuts per a realitzar l’activitat.