Normes, salut i d’altres

SALUT E HIGIENE

Medicacions i al·lèrgies: Els alumnes del centre que necessitin prendre medicacions en horari escolar hauran de portar la PRESCRIPCIÓ MÈDICA corresponent on constarà el nom de l’alumne, la dosi i l’hora de presa. Les famílies hauran d’omplir el full blau on es farà la sol·licitud d’administració per part del personal del centre, i actualitzar-lo cada vegada que hi hagi un canvi en la medicació.

Per a medicacions puntuals de curta durada i/o canvis al llarg del curs, caldrà seguir les mateixes indicacions.

NO ES DONARÀ CAP MEDICACIÓ SI NO VE ACOMPANYADA DE LA RECEPTA DEL METGE.

Quan l’alumne estigui malalt  i no pugui assistir al centre, la família haurà de notificar-ho telefònicament.

Recordem que en cas de febre o malaltia convé no dur l’alumne a l’escola. Si la febre o qualsevol afectació que s’encomani, es detecta al centre, s’avisarà a la família per tal que el recullin i el portin al metge o a casa.

EN CAS D’URGÈNCIA AMBULATÒRIA I/O HOSPITALÀRIA, S’AVISARÀ TELEFÒNICAMENT A LA FAMÍLIA PERQUÈ ES PERSONIN EN LA MAJOR BREVETAT POSSIBLE AL CENTRE, PERÒ SI NO ÉS POSSIBLE, EL PERSONAL DE L’ESCOLA ACOMPANYARÀ A L’ALUMNE AL CENTRE SANITARI ON ES TROBARÀ AMB LA FAMÍLIA.

Higiene: recordem la importància de venir a l’escola nets i polits.

Roba: és important que l’alumnat vingui a l’escola amb roba còmoda i adient a l’activitat que es desenvoluparà. Tota la roba haurà d’estar marcada amb el nom i cognom de l’alumne.