NOVETATS:

Benvolgudes famílies
Com ja vam informar al Consell Escolar, des del curs passat totes les escoles comptem amb el/la coordinador/a de Coeducació, Convivència i Benestar (COCOBE), al nostre centre la docent Neus Martínez.
Aquesta figura vetlla per a una bona convivència dins la comunitat educativa i és per aquest motiu que durant aquest tercer trimestre engeguem la Campanya del Bon Tracte (BT).
Per tant, cada setmana rebreu una consigna per tenir present a l’hora de relacionar-nos amb els altres.
Esperem que aquesta iniciativa promogui la bona convivència a la nostra comunitat educativa.

Setmana del 15 al 18 d’abril.

LLIBRET INFORMATIU

CURS 23-24

CAMINADA SOLIDARIA

Dissabte dia 2 d’abril vam realitzar una caminada solidaria organitzada per l’AFA de l’escola per tal de fer visible el Trastorn de l’Espectre Autista en el seu dia Internacional.

La caminada va ser de l’escola fins a la plaça Mireia (Esplugues) i va comptar amb una participació d’una cincuentena de participants.

Clicant a la imatge podeu accedir a la notícia publicada a “el Tot Hospitalet”.