INVITACIÓ A L’OBRA TEATRAL “EL QUE CALLEM”

Alguns alumnes de l’escola hem tingut la sort de poder assistir a l’obra teatral “El que callem”, un espectacle teatral protagonitzat per l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Santa Eugènia. Hem estat convidats amb motiu del Dia Internacional de la Ciutat Educadora, que se celebra avui dia 30 de novembre.

Per normativa no hem pogut fer fotos de l’espectacle, però us deixem un parell d’imatges prèvies a la representació i un enllaç per si voleu saber-ne més.

L’obra és el resultat del treball fet en els darrers dos cursos del projecte de mediació artística “Escoles Planter”, impulsat pel Teatre Municipal i el Servei d’Educació de l’Ajuntament de Girona i amb la implicació de l’Associació Conarte Internacional. El projecte combina la intervenció directa d’artistes a les aules, la participació de l’alumnat a la vida cultural del municipi i la formació específica de l’equip docent en pedagogies artístiques. “El que callem” és una mostra artística per donar la veu a joves de l’Institut, que han après a expressar-se, a transmetre, a comunicar-se, a concentrar-se, a compartir, a sentir i a respectar a través de diferents llenguatges artístics com el teatre, la dansa o el circ.