Girona per temps de flors

Divendres 17 vam anar a Girona a veure els muntatges florals que hi havia al Barri Vell.

Baixant amb l’autobús ja vam poder observar algun d’ells com el Sant Narcís de la Plaça Miquel Santaló.

Vam passar pel passadís dels somnis al Carrer Nou on escoles i llars d’infants de la ciutat, també Font de l’Abella, exposaven les seves creacions sota un mateix lema: els somnis.

Després ens vam acostar a la Plaça de l’Ajuntament on vam trobar la representació de cignes en un estany de flors, justament un dels animals que estem treballant ara en el projecte de l’entorn. També vam reconèixer les figures dels capgrossos que estaven situades als balcons perquè vam fer un monogràfic dedicat a la Fal·lera Gironina. Tot seguit, al mig de la Plaça del Vi, hi havia un castell fet amb flors i amb les camises dels castellers que hi han actuat com els Marrecs de Salt o els Minyons de Terrassa.

Tornant per la Rambla ens va fer molta il·lusió veure la botiga del Girona FC amb unes flors vermelles i blanques, com els colors de la samarreta. Van guanyar el segon premi de decoració d’aparadors d’aquesta edició. Felicitats!

Finalment ens vam aturar a la Plaça Santa Susanna del Mercadal a fer un toc i reposar abans d’anar a buscar el bus de tornada a l’escola.

De ben segur que l’any que ve hi tornarem!